1. Organizatorem imprezy masowej "Gościniec Łomżyński" w dniu 31 sierpnia w godz. 16.00 – 22.00 jest Miejski Dom Kultury – Dom Środowisk Twórczych w Łomży.
2. Teren imprezy obejmuje obszar amfiteatru przy ul. Zjazd i ul. Rybaki oraz skwer na koronie amfiteatru między ul. Krzywe Koło i ul. Kapucyńską z przeznaczeniem na handel.
3. W czasie festynu „Gościniec Łomżyński” prowadzenie wszelkiej działalności handlowej, usługowej, informacyjno-promocyjnej, rozrywkowej itp. na terenie imprezy jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody Organizatora, w wyznaczonych przez Organizatora stoiskach i godzinach oraz na warunkach określonych niniejszym Regulaminem.
4. Z oferty nie mogą korzystać podmioty prowadzące działalność w zakresie handlu piwem i daniami typu fast food.
5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji stoisk w ramach dostępnej powierzchni handlowej.
6. Warunkiem otrzymania zgody na prowadzenie, w czasie i miejscu imprezy, działalności wymienionych w pkt. 3, jest telefoniczne lub osobiste zgłoszenie się do Organizatora (tel. 86 216 32 26) i po uzyskaniu akceptacji, dokonanie stosownej opłaty na nr konta Organizatora.
7. Należność za wydzierżawienie powierzchni handlowej (stoisk) musi być wpłacona najpóźniej do dnia 26 sierpnia 2019 r. na rachunek bankowy organizatora:
Nr konta : 73 1560 0013 2818 0753 7000 0001
Miejski Dom Kultury - Dom Środowisk Twórczych w Łomży
ul. Wojska Polskiego 3, 18-400 Łomża
z dopiskiem: opłata za stoisko handlowe oraz z podaniem imienia i nazwiska opłacającego lub nazwy podmiotu handlowego.
8. Podmioty (stoiska) postawione bez dokonanej opłaty będą usuwane z terenu imprezy.
9. Zabrania się pod rygorem odstąpienia od umowy samowolnego powiększania określonej wcześniej i przydzielonej powierzchni handlowej, wystawiania towarów bądź reklam poza obręb stoiska i umieszczania w ciągach komunikacyjnych przylegających do stoiska.
10. Opłaty za prowadzenie działalności reklamowej, marketingowej, informacyjnej itp. są uzależnione od charakteru i sposobu takiej działalności i określane są indywidualnie po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.
11. Sprzedawcy zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu Imprezy, a zwłaszcza utrzymania czystości i porządku na terenie im powierzonym.
12. Organizator nie gwarantuje dostępu do ujęcia wody oraz punktu poboru energii elektrycznej 230V na koronie amfiteatru (ul. Kapucyńska i ul. Krzywe Koło).
13. Opłata za jedno stoisko handlowe o szerokości ekspozycji do 4 metrów za dzień wynosi:
• w obrębie amfiteatru (wzdłuż ul. Zjazd) - 500 zł.
14. Za każdy dodatkowy metr szerokości stoiska (długości lady) - dopłata 100 zł.
15. Sprzedawcy lodów oraz inne podmioty gastronomiczne mogą mieć w ofercie jedynie produkty zgodne z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., nr 171, poz.1225 z póz. zm.). Produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
16. Sprzedawcy muszą posiadać do wglądu:
• kserokopie ważności książeczek zdrowia (pracowników zatrudnionych na stoiskach handlowych).
• decyzje administracyjne Sanepidu dopuszczające pojazd do przewozu produktów.
1. Należność za wydzierżawienie powierzchni handlowej musi być wpłacona na rachunek bankowy organizatora do 26 sierpnia 2019 r.
Nr konta : 73 1560 0013 2818 0753 7000 0001 lub w kasie domu kultury.
1. Sprzedawca ubezpiecza przedmiot działalności na własny koszt i ryzyko.
2. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane kradzieżą, ogniem, uderzeniem pioruna, zalaniem wodą, przerwą w dostawie prądu, wody i innymi przyczynami losowymi.
1. Zabrania się odsprzedawania lub odstępowania całości lub części stoisk bez wiedzy i zgody Organizatora.
2. W przypadku nie stosowania się do ustaleń Regulaminu organizator może usunąć sprzedawcę bez zwrotu kosztów uczestnictwa.
3. Przypadki nie uwzględnione w Regulaminie będą rozstrzygane na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
4. W przypadku zbyt dużej liczby chętnych Organizator dokona wyboru wystawców, nie będzie decydować kolejność zgłoszeń.
INSTYTUCJA KULTURY MIASTA ŁOMŻA
18-400 Łomża ul. Wojska Polskiego 3,
tel./fax: 86/216 32 26, 216 45 53, e-mail:sekretariat@mdk.lomza.pl,
NIP:718-00-07-644 NR KONTA 73 1560 0013 2818 0753 7000 0001